Revolucija u marketing pristupu | style.rs
trendovi super chic lifestyle asesoari lepota kozmetika i parfemi ekstremno moderno vesti ljudi mladi dizajneri modeli vip vreme je za aperitiv revije paris fashion week milan fashion week belgrade rogue fitness fashion week new york fashion week london fashion rogue fitness week zagreb fashion week skoplje fashion week split fashion week slovenia fashion week serbia fashion rogue fitness week sarajevo fashion week tvoj stil pitajte stilistu style preporuka metropolitan video bon appetit dizajn kako da… enterijeri inspiracija Backpacking with style editors' diary
Neuromarketing je nov koncept u kome se ukrštaju istraživanja o ponašanju potrošaća i neuronauka. Još od nastanka rogue fitness 2002. godine, ovaj koncept postaje čuven, i ubrzo dobija kredibilitet rogue fitness i prihvataju ga profesionalci iz oblasti advertajzinga i marketinga.
- Nova istraživanja u neuronauci otkrivaju da se ljudski rogue fitness mozak može podeliti na tri zasebna dela koji deluju kao posebni organi. Novi Mozak misli, obrađuje racionalne podatke, Srednji Mozak osec a, obrađuje emocije i osec anja, i Stari Mozak odlučuje, on pregleda unose iz druga dva mozga i kontroliše proces donošenja odluka. Naučeni rogue fitness smo da komuniciramo sa Novim Mozgom, logično rogue fitness i racionalno, a zapravo ne obraćajući se, na jeziku koji može razumeti, mozgu u kome se donose odluke, rogue fitness primitivnom Starom Mozgu. Uvek sam bio fasciniran neurobiološkom osnovom tipova ličnosti, te sam taj koncept razmišljanja uneo u biznis i razvio veoma efikasne tehnike za nastanak i slanje moc ne, jedinstvene i nezaboravne poruke koja c e imati veliki, trajni uticaj na najširu javnos t -izjavio je dr Christophe Morin, CEO kompanije SalesBrain.
- Istražujem neuromarketing još od 2005. godine i veoma mi je drago da sada postoji globalna ekspanzija neuromarketinga, ali, do sada, Srbija u ovom delu zaostaje za svetom. To je upravo bio i glavni razlog zašto smo doveli gospodina Morina u Srbiju. Neuromarketing donosi potpuno novu metodologiju, novi koncept razmišljanja i promenu u načinu našeg poimanja komunikacija. Apsolutno sam siguran da će za nekoliko godina to biti primarni oblik marketinga – rekao je dr Nikolaos Dimitriadis, izvršni direktor agencije DNA Communications.
- Tržište marketinga u Srbiji polako postaje prezasic eno. Modeli i ideje koje agencije koriste počinju da liče na copy-paste sistem. rogue fitness Naravno, rogue fitness ako želite da napredujete na ovom tržištu, potrebne su prave inovacije. Prepoznali smo taj potencijal u neuromarketingu i razvili jedinstvenu metodologiju za internu komunikaciju, u skladu sa najnovijim otkric ima u ovoj oblasti, koju takođe želimo da implementiramo i eksterno – rekao je Dejan Ranđic , direktor DNA Communications.
Dunja Petrović je diplomirani ekonomista, koji voli da crta, šije i dizajnira odeću. Voli da prati trendove. Uvek kaže da je lepo pratiti ih ali nikako slepo, postati njen rob, već uvek doprineti da odevna kombinacija ima neki vaš lićni pečat. dunjastyle.blogspot.com | na twitter-u | facebook-u | tema: vesti | tagovi: Dejan Ranđic , DNA Communications , dr Christophe Morin , dr Nikolaos Dimitriadis , Neuromarketing , SalesBrain
revije Paris Fashion Week Street Style Look Chanel S/S 2014 Haute Couture Versace, zima 2014! Dodela nagrada rogue fitness na 34. BFW
Arhiv po datumu February 2014 January 2014 December 2013 November 2013 October 2013 September 2013 August 2013 July 2013 June 2013 May 2013 April 2013 March 2013 February 2013 January 2013 December 2012 November 2012 October 2012 September 2012 August 2012 July 2012 June 2012 May 2012 April 2012 March 2012 February 2012 January 2012 December 2011 November 2011 October 2011 September 2011 August 2011 July 2011 June 2011 May 2011 April 2011 March 2011 February 2011 January 2011 December 2010 November 2010 October 2010 po temi trendovi (324) ekstremno moderno (73) lepota (32) kozmetika i parfemi (21) asesoari (49) super chic (112) lifestyle (46) vesti (270) rogue fitness revije (267) milan fashion week (48) paris fashion rogue fitness week (38) belgrade fashion week (91) new york fashion week (20) zagreb fashion week (14) london fashion week (14) skoplje rogue fitness fashion week (12) split fashion week (11) slovenia fashion week (6) serbia fashion week (5) sarajevo fashion rogue fitness week (1) ljudi (376) mladi dizajneri (76) vip (93) vreme je za aperitiv (159) modeli (38) video (1
trendovi super chic lifestyle asesoari lepota kozmetika i parfemi ekstremno moderno vesti ljudi mladi dizajneri modeli vip vreme je za aperitiv revije paris fashion week milan fashion week belgrade rogue fitness fashion week new york fashion week london fashion rogue fitness week zagreb fashion week skoplje fashion week split fashion week slovenia fashion week serbia fashion rogue fitness week sarajevo fashion week tvoj stil pitajte stilistu style preporuka metropolitan video bon appetit dizajn kako da… enterijeri inspiracija Backpacking with style editors' diary
Neuromarketing je nov koncept u kome se ukrštaju istraživanja o ponašanju potrošaća i neuronauka. Još od nastanka rogue fitness 2002. godine, ovaj koncept postaje čuven, i ubrzo dobija kredibilitet rogue fitness i prihvataju ga profesionalci iz oblasti advertajzinga i marketinga.
- Nova istraživanja u neuronauci otkrivaju da se ljudski rogue fitness mozak može podeliti na tri zasebna dela koji deluju kao posebni organi. Novi Mozak misli, obrađuje racionalne podatke, Srednji Mozak osec a, obrađuje emocije i osec anja, i Stari Mozak odlučuje, on pregleda unose iz druga dva mozga i kontroliše proces donošenja odluka. Naučeni rogue fitness smo da komuniciramo sa Novim Mozgom, logično rogue fitness i racionalno, a zapravo ne obraćajući se, na jeziku koji može razumeti, mozgu u kome se donose odluke, rogue fitness primitivnom Starom Mozgu. Uvek sam bio fasciniran neurobiološkom osnovom tipova ličnosti, te sam taj koncept razmišljanja uneo u biznis i razvio veoma efikasne tehnike za nastanak i slanje moc ne, jedinstvene i nezaboravne poruke koja c e imati veliki, trajni uticaj na najširu javnos t -izjavio je dr Christophe Morin, CEO kompanije SalesBrain.
- Istražujem neuromarketing još od 2005. godine i veoma mi je drago da sada postoji globalna ekspanzija neuromarketinga, ali, do sada, Srbija u ovom delu zaostaje za svetom. To je upravo bio i glavni razlog zašto smo doveli gospodina Morina u Srbiju. Neuromarketing donosi potpuno novu metodologiju, novi koncept razmišljanja i promenu u načinu našeg poimanja komunikacija. Apsolutno sam siguran da će za nekoliko godina to biti primarni oblik marketinga – rekao je dr Nikolaos Dimitriadis, izvršni direktor agencije DNA Communications.
- Tržište marketinga u Srbiji polako postaje prezasic eno. Modeli i ideje koje agencije koriste počinju da liče na copy-paste sistem. rogue fitness Naravno, rogue fitness ako želite da napredujete na ovom tržištu, potrebne su prave inovacije. Prepoznali smo taj potencijal u neuromarketingu i razvili jedinstvenu metodologiju za internu komunikaciju, u skladu sa najnovijim otkric ima u ovoj oblasti, koju takođe želimo da implementiramo i eksterno – rekao je Dejan Ranđic , direktor DNA Communications.
Dunja Petrović je diplomirani ekonomista, koji voli da crta, šije i dizajnira odeću. Voli da prati trendove. Uvek kaže da je lepo pratiti ih ali nikako slepo, postati njen rob, već uvek doprineti da odevna kombinacija ima neki vaš lićni pečat. dunjastyle.blogspot.com | na twitter-u | facebook-u | tema: vesti | tagovi: Dejan Ranđic , DNA Communications , dr Christophe Morin , dr Nikolaos Dimitriadis , Neuromarketing , SalesBrain
revije Paris Fashion Week Street Style Look Chanel S/S 2014 Haute Couture Versace, zima 2014! Dodela nagrada rogue fitness na 34. BFW
Arhiv po datumu February 2014 January 2014 December 2013 November 2013 October 2013 September 2013 August 2013 July 2013 June 2013 May 2013 April 2013 March 2013 February 2013 January 2013 December 2012 November 2012 October 2012 September 2012 August 2012 July 2012 June 2012 May 2012 April 2012 March 2012 February 2012 January 2012 December 2011 November 2011 October 2011 September 2011 August 2011 July 2011 June 2011 May 2011 April 2011 March 2011 February 2011 January 2011 December 2010 November 2010 October 2010 po temi trendovi (324) ekstremno moderno (73) lepota (32) kozmetika i parfemi (21) asesoari (49) super chic (112) lifestyle (46) vesti (270) rogue fitness revije (267) milan fashion week (48) paris fashion rogue fitness week (38) belgrade fashion week (91) new york fashion week (20) zagreb fashion week (14) london fashion week (14) skoplje rogue fitness fashion week (12) split fashion week (11) slovenia fashion week (6) serbia fashion week (5) sarajevo fashion rogue fitness week (1) ljudi (376) mladi dizajneri (76) vip (93) vreme je za aperitiv (159) modeli (38) video (1
No comments:
Post a Comment